Konnichi'wa ! :3

Konnichiwa, Minna-san ! ^ ^ Watashi wa Ayumu desu :3 < Dzień dobry wszystkim, jestem Ayumu > Jest to notka wprowadzająca, przedstawiająca, nazywajcie to jak chcecie ;p
Trafiliście właśnie na bloga o tematyce, jak można się domyślić, japońskiej ; p Dlaczego ? Otóż: jestem totalnie zafascynowana tym krajem i wszystkim, co z nim związane *.* Jestem tzw. Japoniozjebem XD Będę pisać o wszystkim, co mi ślina na język.. a właściwie klawiaturę przyniesie, zaczynając od muzyki, przez styl, język, kuchnię, tradycję, modę po anime i mangę oraz wiele wiele więcej :33 Będę również spełniać Wasze prośby: jeśli nurtuje Was jakiś temat, chętnie o tym w miarę możliwości napiszę ^ ^
Już kiedyś miałam takiego bloga, lecz z braku czasu i małej ilości czytelników go usunęłam :C Mam nadzieję, że tego nie spotka taki marny los i spotka się z większą aprobatą, bo będę wkładać w niego całe moje japońskie serduszko :3
Już jutro/ pojutrze postaram się dodać pierwszą notkę ^ ^ Na jaki temat ? Nie mam pojęcia, pełen spontan ;D  Ew. już pod tą notką możecie dawać swoje propozycje, nie obrażę się :3
Blog jest nadal w budowie, próbuję go 'odpicować' ; D Także niech Was nie zrazi, że są tu pustki, a po blogu wędruje tylko samotna kulka chwastów jak w westernach ;c

Co by tu jeszcze, nie chcę o niczym zapomnieć ... No nic, najwyżej w następnych notkach Was poinformuję ;p

Więc do napisania, mata ne < na razie > :33 ^ ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz